Ad Code

Πως να γίνεις μάνατζερ αθλητών ποδοσφαίρου;

 


   Κάθε μέρα στη ζωή ενός μάνατζερ ποδοσφαίρου είναι διαφορετική - αυτό κάνει το επάγγελμα τόσο μοναδικό και τόσο συναρπαστικό. Υπάρχουν πολλές πτυχές που αποτελούν τα βασικά καθήκοντα ενός διαμεσολαβητή στο σύγχρονο παιχνίδι του ποδοσφαίρου.

   Τα πιο γνωστά μέρη της εργασίας είναι οι μεταγραφές και τα συμβόλαια, που απαιτούν πολλή δουλειά. Είναι σπάνιο φαινόμενο, για οποιαδήποτε συμφωνία (ακόμη και αν έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του παραθύρου των μεταγραφών) να μην έχει αποτελέσει αντικείμενο συνομιλιών μεταξύ του μάνατζερ του παίκτη και των εκπροσώπων του συλλόγου για εβδομάδες, αν όχι μήνες. Επομένως, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε συνεχώς τις ανάγκες των συλλόγων σε περίπτωση που ένας παίκτης που εκπροσωπείτε (ή έχετε εντολή) πληροί τις απαιτήσεις τους. 

   Ένας άλλος σημαντικός ρόλος ως μάνατζερ είναι να προσπαθεί να εξασφαλίσει προσφορές χορηγίας στον πελάτη τους, καθώς οι καλύτεροι μάνατζερ προσπαθούν να κάνουν συμφωνίες εκ μέρους του πελάτη τους. Σε αυτό το σημείο η ύπαρξη ενός πολύ ισχυρού δικτύου επαφών είναι κρίσιμη. Η επικοινωνία με μάρκες και εταιρείες που μπορεί να ταιριάζουν καλύτερα στον παίκτη σας μπορεί να σας δώσει την ευκαιρία να εξασφαλίσετε μια συμφωνία και επομένως μια ακόμα πηγή εισοδήματος εκτός από το τυπικό συμβόλαιο του αθλητή.

   Συνολικά, πρέπει απλώς να είστε εκεί για ό, τι χρειάζεται ο πελάτης σας. Η παροχή υποστήριξης (με όποιο τρόπο είναι απαραίτητο), ενώ η έξυπνες δουλείες είναι αυτό που κάνουν οι σπουδαίοι μάνατζερ κάθε μέρα. Εάν μπορείτε να το μάθετε και να το καταλάβετε, τότε μπορείτε να πετύχετε στον κλάδο.

Ιδιότητες ενός ποδοσφαιριστή:

   Όλοι οι μάνατζερ ποδοσφαίρου έχουν το δικό τους στυλ και τον δικό τους τρόπο να κάνουν πράγματα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που πολλοί μοιράζονται. Μεταξύ των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών είναι η πίστη και η εμπιστοσύνη. Προκειμένου οι πελάτες σας, να επιτρέψουν να διαπραγματευτείτε συμφωνίες εκ μέρους τους, πρέπει να σας εμπιστεύονται και να πιστεύουν ότι θα κάνετε ό, τι είναι καλύτερο για αυτούς και φυσικά να μην ενεργείτε εγωιστικά.

   Μερικοί μάνατζερ (όταν διαπραγματεύονται συμβόλαια με ομάδες) ρωτούν πρώτα, ποια είναι η προμήθεια τους. Οι καλοί μάνατζερ δεν το κάνουν αυτό, αντίθετα παίρνουν την καλύτερη δυνατή προσφορά για τον παίκτη και στη συνέχεια επεξεργάζονται την προμήθεια. Πρέπει πάντα να ασχολείστε με το να κερδίσετε τα καλύτερα για τον παίκτη σας, καθώς είστε αυτός που τους εκπροσωπεί. Ειδικά όταν ασχολείστε με νεότερους παίκτες, αυτό περιλαμβάνει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των γονιών τους, οι οποίοι ουσιαστικά σας επιτρέπουν να εργάζεστε τόσο στενά δίπλα στο παιδί τους.

   Επιπλέον, οι μάνατζερ πρέπει να είναι εργατικοί και πρόθυμοι να θυσιάσουν διάφορα πράγματα. Σε κανένα μάνατζερ δεν είναι ποτέ εύκολο από την αρχή και πρέπει να εργαστείτε όσο το δυνατόν πιο σκληρά για να είστε επιτυχημένοι σε αυτόν τον σκληρό κλάδο. Αξιοποιήστε στο έπακρο κάθε συνάντηση, κάθε επαφή και κάθε μέρα - αν το κάνετε, τότε αυτό θα σας βγάλει μόνο στο σωστό δρόμο. Φροντίστε να δημιουργήσετε την επόμενη ευκαιρία για τον πελάτη σας και μην περιμένετε μόνο κάποιος να σας πλησιάσει! Στο τέλος της ημέρας, οι καλύτεροι μάνατζερ είναι αυτοί που διαχειρίζονται τα πάντα για τον παίκτη τους - από συμβόλαια έως χορηγίες, θα πρέπει να είστε αυτός που κάνει τα πράγματα να συμβούν. 

Πώς να γίνετε πράκτορας ποδοσφαίρου:

   Η είσοδος στη βιομηχανία είναι συχνά αυτό που οι επίδοξοι μάνατζερ θεωρούν το πιο δύσκολο κομμάτι. Ωστόσο, δεν υπάρχει καθορισμένος τρόπος για να γίνετε μάνατζερ και υπάρχουν πολλές διαδρομές στο επάγγελμα. Συχνά, οι μάνατζερ έχουν εμπειρία σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους, για παράδειγμα νομικό ή οικονομικό υπόβαθρο, διδασκαλία, καθοδήγηση, μάρκετινγκ και πολλά άλλα! Για να προσπαθήσετε να μπείτε στον κόσμο του ποδοσφαίρου, είναι σύνηθες να κάνετε αίτηση για πρακτική άσκηση ή εργασιακή εμπειρία σε μεγάλα πρακτορεία ή εταιρείες που ασχολούνται με τον αθλητισμό. Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για θέσεις εργασίας σε αυτές τις ίδιες εταιρείες ή ακόμη και να κάνετε μια μόνοι σας εάν έχετε ήδη κάποιον πελάτη. Όταν ξεκινάτε, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το δίκτυό σας με σύνεση και αυτό σημαίνει να επικοινωνήσετε με έναν κλάδο εάν έχετε κάποιον, ο οποίος μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε. Χρησιμοποιήστε τις δυνάμεις και τις γνώσεις σας προς όφελός σας για να δοκιμάσετε και να προχωρήσετε προς αυτόν, τον κόσμο του ποδοσφαίρου.

   Ένας καλός τρόπος για να αποκτήσετε τον πρώτο σας πελάτη είναι να αναζητήσετε νέους σε αγώνες χαμηλότερων κατηγοριών. Ενώ πρέπει πάντα να είστε προσεκτικοί με τους κανόνες και τους κανονισμούς που αφορούν τους νέους αθλητές, συχνά ο πρώτος παίκτης που εκπροσωπείτε θα είναι νέος και πρόθυμος να φτάσει στα κορυφαίο επίπεδο. Η μετάβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια (και βλέποντας μια ποικιλία ομάδων) δείχνει την προθυμία σας να κάνετε ένα δυνατό όνομα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια